HP Microserver N36L, N40L

Recommended Posts

Kipróbáltam ezen is, a tuloldali instrukciók alapján.

Azt sajnos nem tudtam megoldani, hogy az usb is működjön, nem tudom, hogy kell bemásolni a fájlokat a megadott mappába.

Nekem eddig win homeserver futott rajta.

• 1 month later...

Sziasztok!

Úgy tudom, hogy az AMD RAIDXpert-el lehet raid tömböt újraépíteni ezen a vason, ezért azt szeretném megtudni, hogy hogyan épül fel a raid tömb nálatok, és esetleges hiba esetén, hogyan történik majd a helyreállítás?

• 3 years later...

Üdv!

Kezdő vagyok a témába, de hátha valaki tud segíteni.

A N36L-re feltettem a Xpenology DSM 5.0-4528 DS3612xs-at.

Minden tökéletesen működött kb. 2 hétig ezt követően "File system error was found on volume" hibaüzenetet kaptam az egyik meghajtóra.

Mondom biztos a HDD bár használat tovább a rendszer, de zavarta a szememt a piros jelzés így fogtam egy másik HDD.

A jelenség megismétlődött azaz most jelenleg is file system hibát jelez. A tároláskezelőben semmit nem tudok kezdeni, mintha nem is látná a köteteket még a jó HDD-k esetében sem.

Találkozott már valaki ezzel a hibával és/vagy tud adni valami négykézláb ötletet?

Üdv:

Attila

• 2 months later...

Nekem volt ugyanilyen problemam nemregen mikoris 5.2-rol 6.0-ra mentem at. Nehenynapi teszteles meg RAID ujraeppites utan kiderult hogy a SATA kabelom volt a bibis.Es mielott erre rajottem, 3x kulombozo HDD 4x kulombozo porton csinalta ugyanazt ugyhogy mikor mar semmi mas nem maradt, kicsereltem a SATA kabelt :smile:

Mit latsz pontosan? Kepet tudnal mutatni?

• 4 weeks later...
Üdv!

Kezdő vagyok a témába, de hátha valaki tud segíteni.

A N36L-re feltettem a Xpenology DSM 5.0-4528 DS3612xs-at.

Valami extra régi verziót raktál fel, az még egyáltalán támogatott? Legalább a DSM 5.2-5967 DS3615xs-t raktad volna fel. Egyébként sanszos hogy a SAS-Sata kábeled a hunyó, jó esetben csak nincs fixen a helyén.

• 4 weeks later...

Sziasztok!

Új vagyok a témában.